Com hem avaluat?

El projecte s’ha avaluat al llarg de tot el procés. La manera de treballar ha permès que l’alumnat hagi pogut fer anàlisi d’allò que descobria a través de les diferents activitats quan es realitzaven les posades en comú.
Tenint en compte que el producte final era l’elaboració d’un cartell digital en grup quedava molt evident si els alumnes havien trobat solucions al problema de la tortuga o de quina manera es podia evitar el que li havia passat. D’altra banda quan van fer l’exposició final es van autoavaluar, primer amb les gravacions de les exposicions amb les tablets, i coavaluar quan ho feien la resta de companys amb una rúbrica.
Una manera d’obtenir dades individuals és a través de l’activitat del semàfor. Els alumnes es posaven amb els respectius grups de treball. A cada alumne li donàvem tres papers de colors, un verd, un groc i un vermell. De forma individual havien d’escriure què és el que no entenien, què havien de repassar i què eren capaços d’explicar. Després agrupaven els paperets per colors i cada grup els enganxava tots en un full. Aquesta activitat permetia saber fins a quin punt l’alumnat desenvolupava coneixements i també permetia saber si la tasca del mestre era l’adequada o havia de reajustar alguna activitat.
A continuació us la ensenyem:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *