Aprofitant l’experiència del curs anterior hem decidit no treballar amb grups de 5 sinó de 4 ó inclús 3. També hem vist la necessitat de compaginar el màxim d’autonomia dels grups amb un cert control per part del professorat que ens permeti anar valorant les dificultats que van trobant al llarg del projecte. Per això hem demanat a cada grup que crei un drive compartit entre tots els seus membres i els professors que ens permetrà veure com avança cada grup a mesura que hi van penjant les tasques diàries. Aquestes tasques, així com diferents materials de suport, les tenen en un Moodle.
A banda del producte final, també els demanem un producte intermedi: un pòster digital en el que faran una primera proposta de cotxe. Per fer-ho van haver de visitar concesionaris de cotxes, prèvia redacció d’una carta de presentació, per tal de recollir informació sobre el terreny. En una propera sessió hauran de presentar el pòster als seus companys per tal de convence’ls que la seva tria és l’encertada.
També hi haurà una prova escrita a la darrera setmana de projecte per valorar la consecució de determinats continguts que no són directament observables al llarg d’aquest procés. En el projecte que vam fer el curs passat no ho vam fer i ens va quedar el dubte de com els alumnes havien entès certs conceptes. També hi haurà una autoavaluació i coavaluació al final de la primera setmana i al final del projecte.
Cap al final del projecte es treballaran les Energies Renovables i hauran de crear un Kahoot! col·laboratiu: cada grup prepararà unes preguntes sobre un tipus d’energia. El penúltim dia de projecte s’aplicarà aquest Kahoot! i es lliuraran uns determinats premis.
Per últim, el darrer dia de projecte s’utilitzarà per reagrupar als alumnes i crear les comissions que han d’organitzar el congrés final.