Com ho fem?

Dins el grup classe els alumnes formen grups base heterogenis amb una estructura ABBC on A són els alumnes més capaços d’ajudar, els C els més necessitats d’ajuda i els B la resta dels alumnes.

Els grups base s’autogestionen fent l’assignació de rols. A partir del projecte presentat s’han dissenyat les activitats més adequades per portar a terme tots els apartats en els quals s’ha dividit el projecte. El fil conductor ha estat els invertebrats. A partir d’aquí s’han realitzat activitats de llengua catalana i castellana, matemàtiques, plàstica i medi.

A partir de la pregunta inicial: “Quin és l’animal més petit que viu al pati?” es fa una pluja d’idees, es visualitza un vídeo que dóna peu a fer-se més preguntes. La recerca la fan a través de pàgines web d’internet, consulta de llibres i preguntes a companys de l’escola que havien treballat les plantes i per tant la seva vinculació amb els insectes.

S’han fet posades en comú en grups d’experts i de cada grup base a la resta de grups.
Cada grup base s’ha autoavaluat. S’ha fet pública la creació de les maquetes d’invertebrats en una exposició dins l’escola.

https://photos.app.goo.gl/pJmmwDOZHv0PKdrH3

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *