Com a base del projecte s’ha intentat en tot moment crear dubtes i reptes a resoldre en els alumnes. A partir de preguntes, a vegades introduïdes pel mestre, d’altres pels nens, o bé en ocasions preguntes derivades de situacions espontànies.
Podem valorar que els alumnes han estat molt motivats per resoldre tot allò que anava sorgint, han explicat a casa les experiències i aprenentatges viscuts a l’escola. Sense demanar-ho ells mateixos portaven informació i recursos relacionats amb el projecte.
Tot i que havia una planificació de propostes i possibles activitats a fer, han sigut els alumnes els que han anat marcant procés, sempre tenint clar tots plegats, que havíem de resoldre la pregunta inicials: On és el que hem menjat?
És important destacar que dins els projecte s’ha interrelacionat totes les àrees, sent així un treball globalitzar i molt més enriquidor, perquè ens ha permès connectar coneixements entre sí.
Pensem que és important de tot allò que s’ha anat treballant a l’aula que hi hagi un producte final, en aquest cas, el mural. Ja que és una manera de recollir, organitzar i sintetitzar els coneixements que es van construint.