Escola Àngela Bransuela
UN AULA BUIDA, M’AJUDEU ?
La directora manifesta que té un problema perquè al haver menys cursos d’educació infantil ens ha quedat una aula buida i caldria pensar bé en com utilitzar-la. Demana als alumnes de P4 i P5 que l’ajudin a pensar en propostes d’utilitat.
S’inicia un debat i pluja d’idees sobre quins usos es podria donar a l’aula.
Tenen el repte de TRANSFORMAR UNA AULA
Es fa un treball per grups internivell i junts dibuixen què els hi agradaria que hi hagués en aquella aula. Fem l a recollida de propostes i les classifiquem. Es posa de manifest que totes tenen a veure amb el joc.
“Els desitjos s’uneixen i decideixen construir un aula per jugar”
Què necessitem per a dur-ho a terme?
Quins alumnes podran fer-ne ús?
Els fils conductors seran:
Podem treballar en grup?
Com millorar l’expressió oral?
Com millorar el racó del joc simbòlic?
Conec l’ofici de la meva mare i el meu pare?