Avaluació

Així és important el recull que va generant la tutora durant tot el procés, de els diferents aportacions i resolucions que els alumnes van fent.

Al finalitzar el projecte, i a mode de recull, els alumnes van realitzar de manera individual la col·locació del vocabulari específic, en el dibuix que es va fer inicialment. Cal apuntar, que dintre d’aquesta activitat el suport que alguns alumnes van necessitar està més orientat a la decodificació, que no pas al contingut en sí mateix, que el tenien assolit.

L’Objectiu que era contestar la pregunta inicial, s’ha complert per part de tota la classe. Cada alumne dóna explicacions coherents al dubte inicial, unes més elaborades que d’altres, però totes correctes.

Aquest projecte ha estat l’inici i la motivació per continuar treballant el cos humà a partir d’altres projectes, ja que la valoració ha estat molt positiva i el grau d’implicació de l’alumnat ha sigut molt alt.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *