Per fer el projecte s’organitzen grups heterogenis d’alumnes de 6è de primà ria. Els components dels diversos equips treballen amb ordinador, de forma simultà nia, cercant informació, creant un à udio publicitari, un trÃptic, una pancarta propagandÃstica i deixant constà ncia del seu treball a tots els grups implicats en el projecte.
El professorat recorda els objectius del projecte, explica el producte final que cal obtenir en acabar-lo, les pautes principals de treball, i dóna a conèixer els criteris d’avaluació.
Al llarg del procés es vetlla per tal que els alumnes s’impliquin en el projecte, i desenvolupin al mà xim la creativitat i l’autonomia.
En finalitzar-lo es valora l’à udio publicitari, el trÃptic, la pancarta propagandÃstica i l’exposició oral del projecte amb determinades eines d’avaluació. Els alumnes també valoren i opinen sobre el treball realitzat.
Treball en equip dels docents: Com ens coordinem per presentar els continguts procedents de diverses à rees/matèries de manera integrada?
S’estableixen el objectius següents:
OBJECTIUS COMUNS A TOTES LES ÀREES
- Afavorir un aprenentatge motivador, que enforteixi l’autoconfiança a fi que els i les alumnes prenguin les seves pròpies decisions i aprenguin a actuar de forma independent.
- Utilitzar tècniques senzilles de maneig de la informació: recerca, elaboració i presentació, amb ajut dels mètodes tradicionals i l’aplicació de les noves tecnologies.
- Fomentar la interacció i l’autonomia.
- Assumir la doble responsabilitat d’aprendre i d’ajudar a aprendre mitjançant un treball col·laboratiu.
- Estructurar un treball de gran envergadura emocional i potenciació dels valors personals i d’altri.