Seguint les directrius que marca la Diputació sobre el projecte Cueme:
- Fase de constitució,
- Fase de producció,
- Fase de venda,
A l’escola Camí del Mig l’adaptem a les característiques de l’Aprenentatge cooperatiu i altres tècniques de treball que li donen un caire personalitzat.
COM ENS ORGANITZEM:
Per departaments: Equip Directiu / Comunicació , Informàtica / Fotografia, Màrqueting / Material i Comptabilitat. A cadascun d’ells hi ha un membre de cada Equip Base, que ha estat escollit en funció de les seves habilitats i interessos.
L’Scrum: és una eina empresarial que ajuda a organitzar les tasques de cada departament de manera més autònoma. És un espai dins l’aula dividit en tres columnes: per fer, en procés i fet. Aquí cada departament enganxa els seus post-its, d’un color determinat, amb les activitats a realitzar i els van canviant de columna depenent de l’evolució de la tasca.
Assemblees: és un espai de reflexió i decisió, els socis i sòcies poden opinar i reflexionar sobre el tema que s’ha de tractar. Estan dirigides per l’equip directiu. L’objectiu és arribar a una decisió final mitjançant el vot o el consens.
Estatuts: són les normes que necessita una cooperativa per funcionar i aquestes estan escrites i pactades en assemblea per tots els socis i sòcies.
Famílies: estan presents en les tres fases del procés: oferint formació, ajudant en la fabricació o donant suport logístic el dia de la venda gràcies a la dinàmica cooperativa: les pàgines grogues, on els familiars escriuen a l’inici del projecte les seves habilitats, disponibilitat i contacte, per tal que els socis i sòcies les tinguin recollides a la classe i puguin utilitzar aquest recurs de forma autònoma.