4. Comencem!

A la primera trobada els alumnes van fer un llistat de les tasques que haurien de fer i se les van anar repartint. Això va facilitar el començament d’un treball totalment cooperatiu. Cada alumne va participar en les tasques en les que se sentia més còmode i tenia més habilitats.

1a reunió 2_HDR

Van establir un alumne responsable per cada una d’elles.

1a reunio1

Distribució tasques

I van decidir deixar constància dels acords de les reunions en actes, per poder afegir-les després a la memòria escrita.

Acta1Acta1b

Cal remarcar que aquesta forma de treballar va millorar molt l’autoestima d’alguns alumnes, que en algunes matèries tenen dificultats acadèmiques, però que al llarg del projecte han demostrat tenir unes grans competències en altres àmbits. Com a conseqüència, van agafar un rol molt destacat que els va fer guanyar el reconeixement de la resta de l’alumnat.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *