Una de les eines que vam considerar útil per planificar millor la feina de cada grup d’alumnes era el diari de seguiment. La idea prèvia era que allà s’havien de detallar aspectes com si faltava alguna persona de l’equip, els compromisos i responsabilitats adquirits, si es complien els acords, si s’aprofitava el temps…
El format havia de ser el següent:
Finalment no es va dur a terme perquè la majoria de grups van opinar que la eina era poc operativa en un treball de tan curta durada i que ja tenien massa feina com per ocupar-se de registrar les diferents incidències.

