Us volem explicar unes quantes coses de les que hem fet aquest curs. Al segon trimestre, vam estudiar els documents del passat, fent una exposició. Van venir els pares a veure-la, va ser un èxit!. Un dia vam anar al Museu de l’aigua, vam fer experiments per descobrir les qualitats de l’aigua: molt interessant. També vam fer una sortida al Museu paperer de Capellades i vam fer paper. Un altre dia les nostres mestres ens van proposar de fer entre tots/es un conte de ciències. Els de 3r A van fer “Els amics de la terra” i els de 3r B van fer “Sequera”. Ens ho vam passar molt bé i els contes van quedar genials. Una altra visita que també ens va agradar va ser la del Museu Etnològic. I ara, que estem estudiant l’aigua, estem fent unes depuradores manuals que funcionen i són superguais! Hem fet servir: cotó, sorra, grava, pedres, ampolles i tubs de plàstic, embuts i coladors. Encara hem fet més coses però no us volem cansar. Com podeu veure, aquest 3r ens ho hem passat súper bé!! Fins aviat!
3r, Quin curs més divertit!
Leave a reply