3r, Quin curs més divertit!

Us volem explicar unes quantes coses de les que hem fet aquest curs. Al segon trimestre, vam estudiar els documents del passat, fent una exposició. Van venir els pares a veure-la, va ser un èxit!. Un dia vam anar al Museu de l’aigua, vam fer experiments per descobrir les qualitats de l’aigua: molt interessant.  També vam fer una sortida al Museu paperer de Capellades i vam fer paper. Un altre dia les nostres mestres ens van proposar de fer entre tots/es un conte de ciències. Els de 3r A van fer “Els amics de la terra” i els de 3r B van fer “Sequera”. Ens ho vam passar molt bé i els contes van quedar genials. Una altra visita que també ens va agradar va ser la del Museu Etnològic. I ara, que estem estudiant l’aigua, estem fent unes depuradores manuals que funcionen i són superguais! Hem fet servir: cotó, sorra, grava, pedres, ampolles i tubs de plàstic, embuts i coladors. Encara hem fet més coses però no us volem cansar. Com podeu veure, aquest 3r ens ho hem passat súper bé!! Fins aviat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *