HÀBITS D’HIGIENE: LES MANS

Cal tenir en conte els hàbits d’higiene per poder tenir una vida saludable, per tal de seguir unes pautes per reduir microbis i evitar malalties observa aquest vídeo amb els moments i pautes a seguir per tal de rentar-se les mans de forma correcta.

Imatge de previsualització de YouTube

Dets d’autor: Generalitat de Catalunya deparatment de salut: http://canalsalut.gencat.cat

OBESITAT INFANTIL I SOBREPÈS

Per tal de prevenir una de les enfermetats que ens trobem dia a dia degut a una alimentació incorrecta, podeu observar una serie de recomanacions a seguir en la vostra vida qüotidiana.

Tríptic per tal de prevenir l’obesitat infantil i el sobrepès:

Obesitat infantil i sobrepès

Recomanacions a seguir amb els cinc àpats al dia:

5 moments al dia per evitar l’obesitat infantil

Drets d’autor: Generalitat de Catalunya Departament de salut: http://canalsalut.gencat.cat/

HÀBITS POSTURALS

Aquí us deixo un recurs realitzat amb el programa Open Sankoré, podeu observar una presentació on s’explica els hàbits posturals a seguir per tal de cuidar la nostra salut. Espero que pugueu aprendre una mica més, i corregir els vostres hàbits posturals.

Licencia de Creative Commons
Hàbits posturals by Irina Montañés is licensed under a Creative Commons Reconocimiento 4.0 Internacional License.

Hàbits per a una vida saludable

Una alimentació equilibrada acompanyada de la pràctica d’exercici físic és un estil de vida que ens pot allargar la vida i disminuir les malalties cròniques més freqüents. És important tenir una bona forma física, entesa com el nivell d’energia i vitalitat que permet portar a terme les tasques diàries habituals i desenvolupar al màxim la capacitat intel·lectual. Els beneficis de l’exercici físic es manifesten a nivell físic, psicològic i social.

La piràmide de l’activitat física següent ens mostra que existeixen 3 tipologies d’activitat: estil de vida actiu (es recomana realitzar cada dia 30 minuts d’activitat física), esports i activitats de lleure( es recomanable practicar esports de 3 a 5 cops a la setmana durant 1 hora) i inactivitat (es recomana realitzar poques activitats sedentàries). Segons l’activitat que realitzem hi haurà més o menys demanda energètica.

SaludableC

Drets d’autor: Generalitat de Catalunya departament de salut:    www20.gencat.cat

Video Priràmide alimentació saludable

Aquí teniu un video explicatiu sobre el tipus d’alimentació a seguir, per tal de tenir uns hàbits de salut correctes.

http://cdn.s3.eu.nice264.com//converted_work11/b/b/bb3959cc402e9e817f2c/bb3959cc402e9e817f2c_12d0f9bf2961b2ae401be7ba45dbc314.mp4

Drets d’autor: Generalitat de catalunya, departament de salut:     salutweb.gencat.cat