Gaudint de la passada

Quart partit de la fase prèvia. Cal destacar que tot i ser un rival fluix, ens va ser difícil arrencar. El primer periode va ser tranquil, ja que ens va costar adaptar-nos al estil de joc que buscàvem, però poc a poc vam trobar el nostre ritme, i vam poder gaudir de periodes molt bons.

Per anar més enllà, i poder veure una millora en els jugadors segons els objectius treballats al llarg de la setmana, la proposta va ser prescindir del bot individual, i passar molt la pilota als companys. És per això que, tot i no ser un partit a molts punts, va ser un enfrontament molt generós. Aquest fet va permetre que gairebé tots els jugadors anotessin punts,o si més no, tots van tenir oportunitat de tirar a cistella. Per tant, no va destacar cap jugador individualment, sinó tot l’equip de forma col·lectiva.

Per finalitzar, destacar que en aquest partit vam disposar d’11 jugadors i tots ells van jugar tres o quatre parts, on cadascun  va poder aportar el millor per poder guanyar còmodament amb un resultat final de 79 – 42 . 

Però recordem que cal seguir treballant dia a dia i no despistar-nos en cap moment, ja que cap rival ens posarà les coses fàcils!

1, 2,3 Valldemia!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *