BONES VACANCES!!!

HOLA FAMÍLIES!!

DURANT AQUEST CURS HEM VISCUT MOMENTS MOLT IMPORTANTS, TANT A L’ESCOLA COM DURANT EL PERÍODE DE CONFINAMENT, ON NO HEM POGUT COMPARTIR NI AMB INFANTS NI AMB MARES I PARES AQUELLS MOMENTS TAN IMPORTANTS QUE ENS PROPORCIONA EL DIA A DIA L’ESCOLA.

TOT I AIXÒ, TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA (MARES, PARES, ALUMNES I MESTRES) HEM INTENTAT PAL·LIAR EL MILLOR QUE HEM POGUT AQUESTA SITUACIÓ TAN DIFÍCIL I NOVA PER TOTHOM.

DES D’EDUCACIÓ INFANTIL NO VOLÍEM ACABAR LES NOSTRES PROPOSTES SENSE FER UN RECULL D’ALGUNES DE LES COSES QUE HEM VISCUT AQUEST CURS I ADJUNTAR-VOS UNES PROPOSTES PER SI US VE DE GUST FER DURANT L’ESTIU.

MOLT BONES VACANCES!!

L’HORA DE FER MÚSICA

LA MÚSICA I EL CANT ENS APORTA MOLTS BENEFICIS PSICOLÒGICS I FISIOLÒGICS.
PER AIXÒ ÉS MOLT IMPORTANT QUE EN EL NOSTRE DIA A DIA, DEDIQUEM ESTONES A GAUDIR DE LA MÚSICA I DE LES CANÇONS.
AQUESTS SÓN ELS SEUS BENEFICIS:
• MILLORA L’ESTAT D’ÀNIM I ENS FA SENTIR MÉS FELIÇOS.
• PERMET REDUIR EL NIVELL D’ESTRÈS.
• AJUDA A MANTENIR EL CERVELL EN BONA FORMA.
• AFAVOREIX LES RELACIONS SOCIALS.
• MILLORA LA RESPIRACIÓ I LA CAPACITAT PULMONAR.
• POTENCIA LA CONCENTRACIÓ I L’ATENCIÓ.
• MILLORA LA MEMÒRIA.
• AUGMENTA LA CONFIANÇA EN UN MATEIX/A.
• PERMET MILLORAR LA POSICIÓ CORPORAL.

PER TOT AIXÒ, US DEIXEM UNA SUPER SESSIÓ DE MÚSICA I
UN BON RECULL DE PROPOSTES PER GAUDIR CANTANT I BALLANT.

I JA SABEU: “QUE BALLI EL TOMÀS MORO”

MÚSICA de Gisele

COREOGRAFIA “QUE BALLI EL TOMÀS MORO”

FAMÍLIES!!

COM MOLTS DE VOSALTRES SABEU, ÉS UNA TRADICIÓ DE LA NOSTRA ESCOLA, ACABAR EL CURS OMPLINT LA PISTA DE MÚSICA I DANSES.
AQUEST HA ESTAT UN ANY DIFERENT, PERÒ NO PER AIXÒ HEM DE DEIXAR DE GAUDIR D’AQUEST MOMENT TAN ESPECIAL I ESPERAT PER LA NOSTRA COMUNITAT EDUCATIVA.
COM QUE NO ENS HO VOLEM PERDRE, DES DE L’ÀREA D’EDUCACIÓ FÍSICA US PROPOSEM FER UNA BALLADA TELEMÀTICA.

LES MESTRES HEM GRAVAT AQUESTA COREOGRAFIA QUE DESITGEM QUE US AGRADI I US FAGI PASSAR UNA BONA ESTONA.
US ANIMO A TOTS ELS NENS, NENES, PARES, MARES, AVIS, ÀVIES… EN DEFINITIVA, A TOTS ELS QUE FORMEU PART DE LA NOSTRA COMUNITAT EDUCATIVA, A GRAVAR-VOS BALLANT-LA.

AMB ELS VÍDEOS QUE REBRÉ INTENTARÉ FER UN MUNTATGE PER RECREAR LA BALLADA FINAL DE L’ESCOLA A LES NOSTRES XARXES SOCIALS.

M’HO PODEU FER ARRIBAR AL MEU CORREU:

neus@escolatomasmoro.cat

DATA LÍMIT PER ENTREGAR VÍDEOS:   DIVENDRES 12 DE JUNY

SI ALGÚ TÉ ALGUN PROBLEMA “TECNOLÒGIC” QUE ES POSI EN CONTACTE AMB MI I HO INTENTAREM SOLUCIONAR.

PD: AQUELLS QUE SÓN MÉS VERGONYOSOS O ELS COSTI MÉS SEGUIR ELS PASSOS DE LA COREOGRAFIA, EM PODEN FER ARRIBAR VÍDEOS MOVENT-VOS LLIUREMENT.
EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE HI PARTICIPEU!!

QUE BALLI EL TOMÀS MORO!!

ELS SENTITS 1

HOLA FAMÍLIES!!

ELS 5 SENTITS SÓN UNA FONT D’INFORMACIÓ EN LA MAJORIA DE SITUACIONS DE LA VIDA QUOTIDIANA, I LI HEM DE DONAR LA IMPORTÀNCIA QUE TENEN PER NO PERDRE UN RECURS PER A L’APRENENTATGE I LA COMUNICACIÓ.

PER TAL QUE ELS INFANTS ES DESENVOLUPIN I CONFIGURIN ELS SEUS PATRONS COGNITIUS ÉS IMPORTANT GENERAR EXPERIÈNCIES I VIVÈNCIES MITJANÇANT EL PROPI COS I ELS DIFERENTS SENTITS.

A CONTINUACIÓ, US DEIXEM UNES QUANTES PROPOSTES!!

ELS SENTITS de Gisele

ART I CREATIVITAT

HOLA FAMÍLIES!!!

APROFITANT QUE AHIR, DILLUNS 18 DE MAIG, VA SER EL DIA MUNDIAL DELS MUSEUS I EL DIUMENGE, EL DIA MUNDIAL DEL RECICLATGE, US DEIXEM UNES QUANTES PROPOSTES ARTÍSTIQUES:

-SEGUIM AMB PICASSO: RETRAT O AUTORETRAT.

-FEM ESCULTURES AMB PASTA DE SAL, EXPERIMENTEM I  COM BOTERO PODEM CREAR.

-FEM CUINA CREATIVA, UNES POSTRES BEN DIVERTIDES.

-UN DIBUIX AL NATURAL, OBSERVEM I HO INTENTEM.

-I ART RECICLAT: BRICS DECORATS AMB IMAGINACIÓ I  FLORS QUE NO SÓN FLORS.

ESPEREM LES VOSTRES CREACIONS PER PODER FER UNA BONA EXPOSICIÓ!!!

ART de Gisele