Un xiclet a classe

Ja fa temps que vaig saber de l’existència del servei anomenat Xiclets , via el zonatic-n . Xiclets és la forma més senzilla que conec de fer i penjar una pàgina a Internet. Ara li he trobat una utilitat a aquest servei.

xiclets.jpg

A les meves classes de tecnologia passo als alumnes vídeos i animacions mitjançant un projector de vídeo connectat a un ordinador. Per a què l’alumnat puguin tornar a veure aquests materials a casa seva he fet un xiclet amb els enllaços. D’aquesta manera només han de copiar-se l’adreça del xiclet i no totes les adreces dels materials que, a més, solen ser complicades. Si el voleu veure el teniu aquí

Aquest article ha estat publicat en recursos, web 2.0. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Un xiclet a classe

1. xsune diu:

Gràcies Josep Maria per la referència a zonatic-n i per l’exemple d’ús dels Xiclets!
    xavier