Ja hem vist que podem escriure comentaris en el bloc, però no tenim accés per editar-los (modificar-los, corregir-los… fins i tot eliminar-los, si fos el cas)
Per poder tenir accés a editar els nostres comentaris, o bé crear els nostres articles, cal que les persones que “administren” el bloc ens donin d’alta com a usuaris. I que el nostre perfil d’usuari ens permeti fer aquesta funció.
Efectivament: el nostre perfil d’usuari en aquest bloc de proves ens permet tenir “permís” per editar els nostres articles, i també els de la resta de companyes i companys.
La secció d’ajuda d’XTECBlocs és molt completa, de manera que trobareu molt ben explicats els possibles dubtes que tingueu.
També a XTECBlocs es publiquen notícies. Una d’elles ens servirà per tenir més idees sobre el tema: “El post, una nova forma d’escriure”. Article (26 octubre 2009) de Francisco Muñoz de la Peña a la pàgina Educ@ con TIC