Cinquè

CONCERT DE NADAL A L’ESCOLA

Els alumnes de 5è han fet el concert de nadal a l’escola, acompanyats per la visita de les famílies. Esperem us agradi. BON NADAL!!

IMPRESSIÓ DIGITAL

Els alumnes de 5è han fet una visita al BDN LAB, laboratori d’impressió en 3D!!Han pogut veure el funcionament de la impressora 3D i han fet el seu propi disseny!

Projecte Cultura emprenedora a l’escola

Els nens i nenes de 5è participen al projecte de la Diputació, anomenat CuEmE. Es tracta de crear i gestionar una cooperativa, amb el suport de l’administració i altres agents socials. Amb una metodologia globalitzada han de crear documents oficials, demanar permisos, fer estudis de mercat, decidir el repartiment dels beneficis, etc. Els productes que decideixin fer, els vendran ells mateixos al mercat de Montigalà. La cooperativa es gestiona de manera democràtica i participativa, però cal tenir una junta directiva que elegeix l’assemblea. De moment, han constituït les dues cooperatives, Pibart (5è A) i Pica-cincs (5è B), han escollit les juntes directives i han realitzat un taller sobre la creació d’empreses cooperatives.