Guanyador del Maresme als III Jocs Florals Escolars de Catalunya

Nil Pintó Maridueño, alumne de cicle inicial de l’escola Sagrada Família del Masnou, ha guanyat la III edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya en la categoria A. La seva obra es titula La dent del drac.

entrega_premi

Els Jocs Florals Escolars de Catalunya és una de les iniciatives del departament d’Ensenyament. Té per objectiu fomentar i millorar les competències en lectura i escriptura. A més els Jocs Florals són una tradició cultural pròpia i arrelada al país de la qual volem fer-ne difusió.

El concurs consta de set categories, d’acord amb l’edat, amb la participació de nens i nenes d’educació primària i secundària.

El passat 11 de juny es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la final dels III Jocs Florals Escolars de Catalunya a la seu de l’INEFC de Barcelona. L’acte va ser presidit per la Consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, representants dels Serveis Territorials i diverses autoritats.

La nostra enhorabona al Nil i als altres guanyadors. També volem agrair el seu esforç i col·laboració a tots els nens i nenes, mestres, professors i familiars que fan possible que llegir i escriure esdevingui un plaer.