Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària

logo def primàriaEl passat dimecres, dia 29 d’abril, es va celebrar al Teatre Monumental de Mataró la XIII Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària, on van participar 424 alumnes pertanyents a 10 centres educatius del Maresme-Vallès Oriental.

corals_esc_lledoner

L’objectiu principal de la trobada va ser el de potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts mestres a les nostres escoles. La música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través d’ella es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

corals_esc_peramas

El concert conjunt de la Trobada ha esdevingut un espai on s’ha pogut fer música junts compartint les emocions. Amb la trobada s’ha facilitat l’actuació pública de les corals de les escoles, proporcionant un espai on s’ha mostrat el treball dut a terme durant tot el curs per cadascuna d’elles. També s’ha facilitat que l’alumnat conegués molts altres nens i nenes de Catalunya que, com a ells, els hi agrada cantar. El repertori interpretat enguany ha estat el següent:

Nom del Centre

Cançó 1

Cançó 2

ESC Pereanton

Tenim veu (Jordi Tonietti)

Yellow Submarine (The Beatles)

ESC Germanes Bertomeu (Cor de Petits)

La rumba de l’amistat

Supercalifragilistic espialidosus

ESC Germanes Bertomeu (Cor de Grans)

Do, Re, Mi (Somriures i llàgrimes)

Mix (Bad romance/I’m walking on sunshine)

ESC Lledoner

Dins la fosca (cançó popularitzada)

Samba lelé (cançó brasilera)

ESC Sant Martí (Coral So de Riera)

El timbaler del Bruc

Cànon dels arbres

ESC Sant Martí (Coral Clau de Lluna)

Cançó de bres per a una princesa negra

Wimoweh

ESC Maristes Valldemia

Ai mare aneu a missa (popular catalana)

Els nens de la pau (Jean Naty-Boyer-J. Lafont)

ESC Joan Abelló

El rap de la música

El món seria

ESC La Roureda

Si fos ocellet (tradicional catalana)

Pa amb xocolata (Ricard Gimeno/Miquel Martí i Pol)

ESC Camí del Mig

L’avi mariner

La cançó de l’estiu

ESC Josep Manuel Peramàs

Engine, Engine (Tradicional americana, arr. Jo McNally)

All of me (John Legend)

Cançons conjuntes

Montanhes araneses (Imne dera Val d’Aran) Himne de la Infància (Save the Children) Cant de la trobada (Esther Serrat / Constantí Sotelo)
Aquest article ha estat publicat en General, Trobada de Corals. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.