5a Sessió del Seminari TAC del Baix Maresme

La 5a sessió del seminari s’ha desenvolupat seguint el següent ordre del dia:

Informacions:
Pla de formació de zona
Moodle 2.0

Aprendre i ensenyar en entorns digitals

Experiències:
– Experiència amb google apps: En primer lloc el coordinador d’un centre ha explicat tot el procés necessari per sol.licitar el servei  google apps for Education pel centre. A continuació ha fet una descripció de les aplicacions disponibles i la utilització que en fa el centre. La valoració del centre és molt positiva.
– Sarda TIC: Evolució del projecte Sarda TIC (http://sardatic.blogspot.com.es/) és un projecte telemàtic que té com a objectiu principal fer arribar de manera moderna i lúdica la Sardana i la Cobla al màxim de nens i nenes en edat escolar de tot el territori de parla catalana, tot afavorint el treball col·laboratiu i en xarxa entre grups d’escoles mitjantçant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Aquest article s'ha publicat dins de Seminaris TAC, TAC/TIC i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.