Una mare per a l’Owen
Alumnes de l’assignatura de Pedagogia de la URV “Diseny i desenvolupament de projectes mitjançant les TIC” van desenvolupar un treball en grup amb l’objectiu principal de dissenyar i desenvolupar un projecte educatiu.
Era important per als estudiants, poder-ho fer en entorns autèntics d’aprenentatge, orientats per professors, i la nostra escola va acollir aquests alumnes per dur-ho a terme. El projecte elegit per aquest grup d’alumnes d’entre d’altres que se’ls va presentar, forma part d’un projecte d’Aprenentatge Servei focalitzat en l’educació per a la protecció d’animals, “Educació animal”, presentat a la URV per Progat Tortosa i Associació Protectora Deltarescat. La nostra tutora, la Belén va ser una ponent en la presentació d’aquest projecte a la URV i va guiar aquest treball amb els estudiants universitaris des de la seva presentació fins la seva pràctica realitzada a la nostra escola.
Els alumnes de 3r ens ho hem passat molt bé, hem après moltes coses i hem gaudit d’una tarda on hem treballat diverses competències de forma integrada i dinàmica. Ha estat tot un privilegi ser els primers en realitzar aquest treball que amb molta seguretat es proposarà a l’escola per cursos vinents.
(Al final del video es pot tornar a veure i escoltar el conte il.lustrat)
Deixa un comentari