Carnaval i Dijous Gras

0

Petit recull de fotos de Carnaval i Dijous Gras 2020.

Com ens agraden les festes i les excursions!!!  😀

Patges d’Orient. Nadal 2019

0

El 20 de desembre de 2019 vam rebre la visita dels patges d’Orient! Vam estar xerrant una estona, dient-los el bons nens i bones nenes que haviem estat durant tot l’any!  😉

Els hi vam donar les cartes per als Reis i ens van avançar de part d’aquests uns regals per a la classe!!! 🙂

Gràcies Patges! I gràcies Reis d’Orient!

Una mare per a l’Owen

0

Alumnes de l’assignatura de Pedagogia de la URV “Diseny i desenvolupament de projectes mitjançant les TIC” van desenvolupar un treball en grup amb l’objectiu principal de dissenyar i desenvolupar un projecte educatiu.

Era important per als estudiants, poder-ho fer en entorns autèntics d’aprenentatge, orientats per professors, i la nostra escola va acollir aquests alumnes per dur-ho a terme. El projecte elegit per aquest grup d’alumnes d’entre d’altres que se’ls va presentar, forma part d’un projecte d’Aprenentatge Servei focalitzat en l’educació per a la protecció d’animals, “Educació animal”, presentat a la URV per Progat Tortosa i Associació Protectora Deltarescat. La nostra tutora, la Belén va ser una ponent en la presentació d’aquest projecte a la URV i va guiar aquest treball amb els estudiants universitaris des de la seva presentació fins la seva pràctica realitzada a la nostra escola.

Els alumnes de 3r ens ho hem passat molt bé, hem après moltes coses i hem gaudit d’una tarda on hem treballat diverses competències de forma integrada i dinàmica. Ha estat tot un privilegi ser els primers en realitzar aquest treball que amb molta seguretat es proposarà a l’escola per cursos vinents.

(Al final del video es pot tornar a veure i escoltar el conte il.lustrat)

Medi (Els rius): EL RIU FRANCOLÍ

0

Estàvem estudiant a medi els rius, cabal, trajecte,  parts… i vam baixar a la sala d’informàtica a fer un treball de nens i nenes grans! Perquè fem tercer ja!

Vam començar a buscar informació (la senyoreta Belén ens va guiar com fer-ho) i vam poder conèixer millor el riu de la nostra ciutat treballant amb les noves tecnologies.

Ens agraden molt els ordinadors i la informàtica! I són unes eines molt útils per moltíssimes coses: estudiar, buscar informació, fer treballs… i com no… jugar també!

PLÀSTICA

0

Com ens agrada fer plàstica!!! Ens ho passem tant bé…. Descobrim i aprenem moltes tècniques d’art i paraules i frases en anglès, si! En anglès! Perquè ens expliquen el que hem de fer en aquesta llengua i nosaltres intentem respondre també!

Ara… hem de dir que… xerrem molt fent plàstica! És la nostra tarda de xivarri! La senyoreta Imelda i la senyoreta Belén acaben boges! Però… necessitem treure els artistes que portem a dintre!!!

FESTIVAL DE NADAL 2019

0

El dia 13 de desembre, per fi va arribar el festival de nadal!!! Voliem cantar ja la cançó sorpresa amb públic!!!!!
El temps no va fer possible que cantessim al pati però els mestres i les mestres s’ho van manegar tot perquè els nostres pares i mares, tiets, germans, avis, veins…. ens puguessin veure! Que tinguèssim un festival nadalenc!

Estàvem nerviosos… clar… una super actuació davant de molta gent… però sabiem que ho fariem molt bé! I així va ser!!!!

Quina marxa amb la cançó!!! I les cares dels nostres éssers estimats mirant-nos… no tenia preu.

GRÀCIES PER VENIR I PELS VOSTRES FORTS APLAUDIMENTS!!!

Educació vial

0

El dia 11 de novembre vam rebre la visita d’un policia municipal que ens va explicar moltes coses sobre educació vial, el significat de moltes senyals, com haviem d’actuar, què fer per ser unes persones cíviques.

Ens va fer un munt de preguntes i es va quedar meravellat de tot el que sabiem!!! Ens va dir que erem molt llestos i llestes i coneixiem moltes coses per actuar com a bons ciutadans!!!

Ens ho vam passar molt bé perquè era un senyor molt divertit i ens va agradar molt l’activitat! I ens va regalar un llapis per a cadascun/a de nosaltres.

CASTANYADA

0

Pel matí, després d’apadrinar els arbres, vam anar a esmorzar amb les castanyeres i castanyers, mentre xerràvem amb elles i ells, veiem com es torraven les castanyes que a la tarda berenariem, els hi vam cantar una cançó…

Per la tarda a la classe vam preparar les paperines, les vam decorar i personalitzar, i… cap al pati a menjar castanyes!!!!!

Que bones que estaven!!!!!!

Padrines i padrins del Pi i del Baladre

0

El dia 31 d’octubre es van fer els apadrinaments dels arbres de l’escola. Aquest curs som els padrins del pi i del baladre. Els vam anar a visitar, vam penjar els nius i els hi vam cantar una cançoneta per dir-los el bonics que són!

Visita a la Sala de Lectura de Sant Pere i Sant Pau

0

El dia 23 d’octubre vam passar la tarda a la Sala de Lectura del nostre barri. La bibliotecària ens va ensenyar tota la sala, ens va explicar quin tipus de llibres hi ha i on es troben situats, els serveis que es presten… i després d’ensenyar-nos-ho tot vam poder triar els llibres, contes, jocs… que voliem i llegir, observar, pensar… jugar.

Per acabar la visita ens va contar un conte que es dèia “Les princeses també es tiren pets”. Va ser molt divertit i vam riure molt.

Ens agraden els llibres! Els agrada llegir!
LEGIR ÉS APRENDRE!