Protegit: Música – Coreografies de la Cantània (5è)

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de , General, Música | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: Padrins de lectura (5è)

Publicat dins de , Català, General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: Sortida – Detectius del passat (5è i 6è)

Publicat dins de 5è i 6è, General, Medi | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: Fem de periodistes (5è)

Publicat dins de , General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: Dramatització de poemes (6è)

Protegit: 6è – Les ametistes

Protegit: 5è – Els Olímpics

Sortida a la Colònia Vidal (6è)

Els alumnes de sisè van realitzar la sortida de Medi del tercer trimestre per anar a visitar el Museu de la Colònia Vidal. Allà van poder veure en primera persona com era la vida dels treballadors i de les seves famílies a una colònia industrial del 1892. Va ser molt interessant!

Publicat dins de , General, Medi | Deixa un comentari

Tallers sobre diversitat funcional a 6è

Els nens i nenes de sisè han realitzat un taller amb alumnes d’Integració Social, on han treballat diferents aspectes sobre persones amb diversitat funcional. S’han posat a la seva pell i han experimentat situacions com la que veieu a la imatge.

Publicat dins de , General | Deixa un comentari

Sortida al Parlament

El passat 24 de març, l’alumnat va fer la Sortida al Parlament. Us deixem amb una galeria d’imatges de l’activitat!

Publicat dins de , General | Deixa un comentari