Cartells definitius de les colònies

Finalment hem fet els cartells definitius de les colònies.

Ens hem agrupat de nou, però com que el dia del cartell “en brut” van faltar 4 alumnes per malaltia, hem refet els grups de manera que cap grup estava format pels mateixos alumnes. Com que la majoria de treballs que fem a la classe són de forma col·laborativa, això no ha suposat cap problema i l’activitat s’ha desenvolupat de forma molt satisfactòria.

Una altra novetat introduïda està en els textos. En comptes d’escriure’ls a mà, vam anar a l’aula d’informàtica i cada alumne va escriure totes les activitats previstes durant les colònies en un fitxer Word que després vam imprimir en fulls de colors. Com que tots i totes van utilitzar el mateix tipus de lletra, els fulls impresos eren de tots i ningú es va preguntar si havíem imprès el seu o el d’un altre company/a. Tenen força clar que quan treballem en equip, el JO  desapareix en favor del NOSALTRES.

Retallant les fotos i els textos

Col·locant les fotos i els textos

Afegint dibuixos i els noms dels autors/es

Donant els últims retocs