Català

Es tracta de fer una activitat col·laborativa dins del marc del seminari d’Aprenentatge col·laboratiu que estem fent a l’escola. La fitxa de l’activitat és la següent:

Mestres responsables: Ana, Enric, Xavi

Títol: Cartell de les colònies de 2n; Anem tots de colònies… Els nens/ es poden inventar un títol coherent

En què consisteix?: Els alumnes faran un cartell anunciant les vacances i les activitats que portaran a terme durant els 3 dies.

Quantes sessions preveieu?: 4 – 5 hores

Quins recursos utilitzareu?: Cartulines, fulls de colors Din A4, imatges de volcans i de Les Preses,

Com agrupareu l’alumnat?: En grups de 4 o 5.

Com s’organitzarà l’alumnat?:

* Entre tots decideixen el nom del cartell i un s’encarrega de fer-lo.
* Entre tots decideixen els textos a incloure i dos d’ells els copien en els fulls de colors.
* Entre tots porten imatges que puguin incloure i decideixen quines aniran.
* Un/a secretari/a pren nota de les produccions que han d’escriure i fa dibuixos relatius a les colònies.

Quin resultat espereu aconseguir?:

* Un cartell anunciant les colònies per a cada grup.
* Iniciar-se en el treball col•laboratiu i adonar-se dels avantatges de fer les tasques entre tots.

Com ho avaluareu?:

* Observació directe
* Treball final ( cartell)
* Fitxa d’autoavaluació.