Hem començat a fer els cartells per a les colònies, seguint el pla proposat a la pàgina de Català d’aquest mateix bloc.
Per començar, farem un cartell “en brut”. D’aquesta manera, l’alumnat s’acostuma a treballar sense por d’equivocar-se i també els hi serveixper acostumar-se a repassar les seves produccions i a no donar-les per tancades a la primera, per tant s’introdueix un punt de reflexió del treball personal realitzat.
![]() |
![]() |
Els nens i les nenes s’han organitzat molt bé. Cadascú ha portat una fotografia de casa treta de Internet o de la col·lecció particular de la família, amb imatges del poble de Les Preses, de la comarca de la Garrotxa o de la casa de colònies a la que anirem.
En uns fulls, tots han posat les activitats que tenim previstes fer durant l’estada, de manera que un cop acabades les hauran de retallar, seleccionar aquelles que els sembli que han quedat millor, procurant que n’hi hagi, de cada un dels membres del grup i presentar-ho en un full DinA-3.
![]() |
![]() |
Quan es troba la distribució que els sembli més correcta, s’enganxa tot amb Blue-tak i finalment s’acaba de decorar el cartell amb dibuixos relatius a les activitats que portarem a terme.
Així és com han quedat:
![]() |
![]() |
![]() |
A la propera sessió ja farem el treball definitiu.






