BENVINGUTS

Benvinguts a l’IES Can Vilumara.

Com ja sabeu era una antiga fabrica tèxtil, que el Senyor Vilumara, quan es va jubilar, la va donar per que es dediqués a la formació de nens i gent jove. Per això es un IES diferent: alegre, amb molta llum, aules calents i passadís freds, quan plou si no tanquem les finestres ens mollem. Encara no tenim gimnàs, però aviat començaran les obres promeses i tindrem un gimnàs ben maco.

L’objectiu d’aquet bloc es tenir la possibilitat de poder expressar les nostres idees, de poder comentar les  nostres activitats i compartir experiències.

IES Can Vilumara

9 thoughts on “BENVINGUTS

1. Jefer i Suitino

Som Jefer i Suitino, pensen que el nostre institut es molt maco i que hi ha molts bons professors , pero alguns son molt pesats.

2. Kathy Y Miriam

Holaa ¡¡¡
    somos la KATHY y la MIRIAM

(KATHY) :No puedo decir que me gusto la salida al cosmocaixa porque no fui porque llegue tarde.

(MIRIAM):A mi si que me gusto, sobretodo cuando nos dejaron tiempo libre por el museo

3. Celia & Camila

Hola!
    Este instituto esta muy bien, es muy alegre con esos colores que tiene, y tambien es muy grande.
    Las clases son muy alegres y grandes y estamos todos muy contentos por estar todos aqui.
    adios!

4. Kathy Y MiriAm

Somos la KATHY y la MIRIAM ¡¡ Hola¡¡
    Este insti esta muy bien y es muy alegre (sobretodo por los alumnos)… que son los mejores de todas las clases.
    En la foto sale muy bien pero falta una parte bastante grande.

5. Edison y Eric

Hola, soc l’Edison i he vingut a aquest col·legi perquè el meu germà estudiava aqui y també perquè els meus amics del Josep Janès també venien aqui com per exemle en Jeferson, Abel, Raúl.
    Però també aqui vaig coneixer nens i em vaig fer amic d’ells. 😀

6. Noelia i Nuria

Hola, sóm dues nenes de la clase de 1er A.
    Venim del C.E.I.P Pau Casals, i vam decidir venir a fer l’ESO i el Batxillerat al I.E.S Can Vilumara perque ens va agradar molt l’aspecte i després perque ens van parlar molt bé d’ell.
    Els professors són molt simpàtics i bons, encara que posin molts deures…
    Quan no entenem alguna cosa, la preguntem i sempre ens ho aclareixen.
    A més, expliquen molt bé i no fan coincidir, cuasi mai, dos controls el mateix dia.

Atentament,
    N&N *_*

7. Jefer i Suitino

Soc el Suitino em vaig canbiar del Pau Casals perque nomes hi havia primaria, per tant tot aquell que acabava sise tenia que anar a l’ESO però vaig arribar una mica tard perquè no hi havia plaça.

8. Laia i Raquel

Bon dia a tots els visitants d’aquesta web. Els oferim les dades de les activitats que em fet en aquest centre. Aquest centre te profecionals molt ben preparats, els professors són molt agradables, simpatics i t’ajuden en tot el que poden.(Especialment la nostre tutora Carmen Ramos). Les sortides son molt divertides, educativas i consegueixen que aprenguem molt.Tots aquests detalls fan que Can Vilumara sigui el millor institut de tot l’Hospitalet.
    Gracies per la visita.
    Att: Laia i Raquel

9. Sergi

Hola em dic Sergi i soc un alumne de 1r A. Vinc del C.E.I.P Pau Casals i vaig decidir vindre al IES Can Vilumara per dos motius: el primer per que els institus de la zona Florida-Torrassa estan molt malament, i tenien un nivell molt vaix, el segon motiu es perque venien molts amics i companys. Ho vaig passar molt malament quant hi vaig presentar la sol.lisitud perque pnsava que no m’ hagafarien ja que vivia molt lluny.
    Emb van agafar i ara estic aqui amb alguns companys de tota la vida i de nous.
    Els professors estan molt bé tenen una manera d’ explicar molt bé. En aquest institut em sento molt agust.