Les plantes del Parc Canyelles

MARTA (M): Què hem fet aquest matí?

ONA: Hem anat a collir fulles.

JÚLIA F.: Al parc de Canyelles.

MAR: I hem jugat a un joc.

ELOI: I ens ha ensenyat tots aquests arbres (indica el mural que hem fet penjat a la pissarra).

JÚLIA F.: Hi hem anat amb la Berta!

ÒSCAR: També ha vingut el meu papa a acompanyar-nos una estona!

IRENE: Nos ha explicat los nombres de los árboles.

MARTINA: Ens ha ensenyat l’olivera!

MAR: I el pi que fa pinyes!

ONA: El de les gotes d’aigua que era el faig.

MAR: I el de la forma de la mà, la figuera.

MARTINA: I la de rentar-se les dents!!! (referint-se a la Salvia)

MARIO: I tu, Marta, t’has enfilat al mur a agafar pinyes! Podies haver caigut, eh!

ÒSCAR: I el fort com un Roure.

ELOI: I hem fet un mural!

ONA: Hem escrit nosaltres!

ÒSCAR: Hem escrit els noms dels arbres.

M: Us agradaria dir-li alguna cosa a la Berta?

TOTS: Sí!! Que ens ho hem passat molt bé i que torni aviat!

Com us han explicat els núvols, avui al matí la Berta ens ha portat a descobrir la vegetació del Parc de Canyelles i ens ha explicat moltes coses sobre les plantes que hi ha. Després, hem fet un joc on els núvols havien de córrer cap a l’arbre que digués la Berta!

Al tornar a l’escola hem realitzat el mural amb les fulles i fruits que han agafat els núvols… i la Berta, el Pere, la Pilar i la Marta!!! Els núvols recordaven força bé les 11 plantes que hem vist i s’han animat a escriure ells mateixos els noms en el mural!!

S’ho han passat molt bé i durant tota la resta del dia s’han mirat el mural i deien orgullosos que ho havien fet ells! Des d’aquí volem agraïr a la Berta la seva col·laboració i convidar-la a tornar sempre que vulgui!! Els núvols s’ho han passat molt i molt bé! També li agraïm el Pere l’estona que ens ha acompanyat!

Parc Canyelles

p.d: per cert…. per si us ho pregunteu, com que al matí no hem pogut fer Psicomotricitat, hem aprofitat la tarda per anar-hi!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *