Com fer la presentació del projecte de medi

Després de tot aquest temps estudiant l’energia, s’acosta l’hora de presentar la nostra feina. Tot i que sembla una feina fàcil és important tenir en compte alguns aspectes bàsics:

• Ha de contenir la informació clau del que volem explicar.
  • Ens ha de servir d’ajuda al que expliquem, NO l’hem de llegir
  • Ha de ser clara i concisa, expressada amb les vostres paraules
  • Pot contenir imatges i/o gràfics que complementin la vostra explicació….

A continuació us deixem una presentació feta pels companys de 6è A de l’Escola El Pla de l’Avellà de Cabrera de Mar que us pot servir d’exemple per l’elaboració del vostre treball.

5 pensaments sobre “Com fer la presentació del projecte de medi

1. M’agrada molt la idea de fer sintetitzar als alumnes el que s’ha treballat a classe a partir de les TIC.
    He estat visitant el vostre blog, i la veritat és que el trobo una bona eina a l’aula no tan sols en una matèria sinó de manera transversal.

Nuri.

2. Gràcies Nuri. Ha estat una feina molt intensa però alhora reconfortant. A nosaltres ens ha anat força bé, tot i que tinc encara uns quants articles per penjar des de fa temps. no et perdis l’any vinent el bloc de cicle i inicial, serà “la leche”.