CINQUÈ

Hola! Som la classe de 5è. Us volem presentar la nostra classe per a què sempre estigueu informats i informades del que passa. A la classe som 11 alumnes i a gairebé tots ens agrada fer esport.

Som una classe molt divertida, riem molt tots plegats. També som una classe molt acollidora i bromista. Com tots els nens i nenes de les nostra edat som xerraires però quan ens hi posem treballem de valent.

Som molt de la gresca sobretot ens encanten les festes de final de curs i els aniversaris. Ens agrada fer cabanes i sempre que podem fem una. Ah també tenim delegats i normalment a les altres escoles no n’hi ha però en aquesta sí.

Tenim una petita biblioteca a l’aula i sempre portem llibres i pengem els comentaris al bloc de la biblioteca. Aquest any estudiem una pintora la Frida Kahlo.

Ja veureu les fotos tan divertides i els vídeos que fem.

ESPEREM QUE US AGRADI AQUEST BLOC!

2 pensaments sobre “CINQUÈ

1. hola¡¡
    classe de 5é que guai pronto las coloniasS
    jugaremos nos divertiremos.
    dew muchos bessosS

Els comentaris estan tancats.