El MusicalJornada de Música i Valors
8 de juliol de 2016. Adreçada a mestres de llars d’infants, d’educació infantil i primària, mestres d’escola de música i altres persones interessades.

TrémoloTrémolo
Nou centre de Grau Professional.
L’oferta formativa inclou activitats adreçades a totes les edats i nivells tant en l’àmbit de la música clàssica com moderna.

Muzio-ClementiUn viatge musical amb Clementi
Curs del 20 d’abril al 22 de juny de 2016.
A través del músic polifacètic Muzio Clementi (1752-1832) ens endinsarem en una Europa plena d’innovacions i canvis transcendentals.

51 Festival de Cant CoralFCEC
Barcelona, del 4 al 10 de juliol de 2016.
Els cors participants ofereixen un concert a l’església Gòtica de Santa Maria del Pi i concerts en diferents poblacions properes a Barcelona.

II Trobada de metalls dels conservatoris de Catalunya
Organitza l’ACCat.
Adreçada als alumnes de 3r a 6è de GP dels conservatoris de Catalunya.

Curs intensiu de pianoEl Musical
Amb Daniel Ligorio.
22, 23 i 24 d’abril de 2016.

Web de Joan Manén
Violinista, compositor, escriptor.

Curs d’Orientació als Estudis Superiors de Jazz i Música ModernaTaller de Músics
Preparació per a l’accés a les especialitats d’Interpretació, Composició o Pedagogia Musical. A partir d’unes proves de nivell es traça un itinerari personalitzat i mitjançant l’acció tutorial es prepara els estudiants pels cursos del Títol Superior..

Curs de FilmScoringEl Musical
Amb Joan Albert Amargós i Lluís Vergés.
Primer i segon nivell.

Projecte UIUIProkecte UIUI
“Un instrument, un infant”, projecte entre l’Escola Agustí Bartra i l’Escola de Música Conservatori
de Terrassa.

Temporada de concerts concerts a Girona
Del Conservatori de Girona a l’Auditori Viader de la Casa de Cultura.

JaJanuary Jamnuary Jam 2016
Jam de combos a Jam Session.

Apadrina un pianoapadrina un piano
Acte de captació de fons per a l’adquisició de nous pianos, organitzat per l’Escola Superior de Música de Catalunya, en el qual poden col·laborar particulars i empreses.

Base de dades de l’IFMuCifmuc
Projecte de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Univers d’històries en elUnivers món
Projecte d’intercanvi intergeneracional de narrativa oral.

El MusicalStage d’Orquestra de Grau Professional i Colònies Suzuki
Proposat per El Musical, de Bellaterra.

PalafrugellCentre Autoritzat d’Ensenyaments Artístics Professionals de Palafrugell
Entra en funcionament el nou centre.

AuditoriConcerts de Temporada a l’Auditori Josep Carreras
Descarregar temporada de concerts.

músicaLa música i els moviments dels drets civils
Col·lecció d’articles de revistes sobre la música i el moviment dels drets civils, amb ponències sobre James Brown i el nacionalisme cultural, Nina Simone i la redefinició de la cançó llibertat, entre d’altres.

Beca BachBeca Bach 2016C
Creada per la Fundació BZM, vol ajudar joves cantants solistes en la seva formació i donar-los a conèixer en l’execució de la música vocal de J.S.Bach.

Música a l’abast, la música de les persones diverses