Exposicions i premis

Alumnes de les escoles d’art posen color als murs de TV3
Diversos grups d’estudiants pinten durant tres dies els murs exteriors de TV3. És una iniciativa de la CCMA amb el Departament d’Ensenyament. Els murals faran 18 metres d’amplada per 2,60 d’alt.

Instal·lació a la Casa BAUMANN de Terrassa
Els alumnes del Cicle Superior de PIDO 2 de l’Escola d’Art i Disseny edRa han realitzat una instal·lació a la terrassa de la casa Baumann de Terrassa, un espai exterior relacionat amb el Bauhousebar.

El valor d’x
De Judit Vilarasau Creus, alumna de l’ESDAP de L’Hospitalet de Llobregat, finalista en els “Premios Acento G”.

MetamorfosiMetamorfosi
Projecte de col•laboració entre l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella de L’Hospitalet de Llobregat i el Centre d’Art Tecla Sala, en el marc del programa Hibridacions i Contextos que promou la col•laboració entre els centres d’art i les escoles d’art i disseny de Catalunya, consistent en el disseny i la realització d’un espai escènic per a un espectacle musical, en què participen els alumnes de 4t del grau de Disseny Gràfic de les assignatures d’Espais Efímers i d’Intervencions audiovisuals.

EDRAParticipació d’edRa al 2n Congrés Nacional Rubí Brilla
Instal·lació a l’espai de convencions (Biblioteca Mestre Martí Tauler) del “2n Congrés Nacional Rubí Brilla”, sobre el canvi de model energètic i que porta com a títol “Eficiència energètica i energies renovables en l’àmbit local”.

Premis Mestre a OlotPremis Nacionals Josep Albert Mestre
Els guanyadors i finalistes, exposats al Claustre de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot. Primer premi d’estudis superiors: Cristina Subirachs, de l’ESDAP (seu Olot).