Era endonvieta deth mes

Aguest mes coma naua activitat auem era endonvieta. Toti es mainatges e mainades podetz participar en aguest concors depausant ena bóstia que i a ena bibliotèca un papèr damb era responsa corrècta sus era endonvieta deth vòste cicle. Quan s’acabi eth mes penjaram ua lista damb es guanhadors.

Demoram era vòsta participacion.

ESTREAM NAUA BIBLIOTÈCA

Eth dia 16 de Seteme es mainatges deth Ceip Sant Ròc inagurèrem era naua bibliotèca deth centre. Toti es mainatges anèrem tara bibliotèca a coneisher-la, escotèrem un conde e mos hègem eth carnet dera bibliotèca.

Mos shaute fòrça auer ua bibliotèca en centre entà poder liéger un pialer de condes.

dsc00136.JPG    dsc00138.JPG    dsc00139.JPG    dsc00140.JPG    dsc00142.JPG    dsc00144.JPG

Era arròda des aliments

Aguesta arròda des aliments l’auem hèt es mainatges e mainades de 2au, tamb aliments retalhats de revistes.

Se vos veir mès gran clica ath dessús arroda-aliments.jpg

Vos volem explicar que:

– Es cereaus e es legums mos apòrten energia entà víuer.

– Era carn, eth peish e es ueus servissen entà que eth còs creishe.

– Era lèit e es sòns derivats afortissen es uasi e es dents.

– Es frutes e es ortalècies nos balhen es vitamines de besonh entà qu’eth còs foncione corrèctament

Cau minjar aliments de toti es grups entà afavorir eth creishement e eth desvolupament correcte deth còs

Es arreperveris des mesi der an

Es escolans de 2au auem hèt un pannèu des mesi der an.En libre d’experiéncies i auie un arrepervèri de cada mes der an. Cada mainatge a copiat un arrepervèri en ordinador. Dempús auem hèt un pannèu mercant cada sason der an tamb un color diferent. En cada sason auem metut es arrepervèris des mesi d’aquera sason. E tanben cada mainatge a hèt un diboish que represente cada arrepervèri. Ena classe d’experiéncies mos lo auem passat fòrça ben.

Escrit ellaborat per: Alvaro Peremiquel, Aroa Lopez e Primi Delupe

Vos veir eth nòste pannèu? clica aciu mvc-548f.JPG

Auem het un panneu deth creishement!!

Nosati, es escolans de 2au, ena classe d’experiencies  auem  het un panneu deth  creishement. Prumer auem agarrat a ua  mainada de 2au que se ditz Maria, e l`auem eth  era siloeta. Dempús auem agarrat a ua de 4au que se ditz Cristina. Auem agarrat a ua   de  P.3, que se ditz Alba e l´auem het tanben era siloeta. E ath finau auem agarrat a ua de  p.5  que  se  ditz  Alba. Dempús auem repassat  es siloetes des quate mainades tamb rotolador. L’auem pintat tamb ceres e l’auem barnisat e dempús l’auem deishat shugar. Dempús auem retalhat era siloeta de cada mainada e auem escrit eth nòm e es ans damb rotolador. Era senhoreta les a metut ena paret. Auem het eth titol damb cartolina, les auem retalhat, e les auem pintat damb pintura de colors.

Escrit ellaborat per: Carmen Almeida, Cristian Cau e Maria Peremartí

Imatges dera ellaboración deth nòste paneu     camaradefotos.gif camaradefotos.gif