Programació setmana del 14 al 20 d’abril

Bon dia famílies i nens i nenes de P3!

Espero que estigueu tots molt bé i amb un munt d’energia per a començar aquest 3er trimestre 🙂   Des de l’escola continuem trobant-vos molt a faltar, i per això des d’aquesta setmana començarem a treballar tenint un contacte més directe amb vosaltres
A continuació us deixo les feines d’aquesta setmana.

Programacio 14-20 Abril

També us deixo dues fitxes per a fer una de les activitats programades. Si no teniu impressora no passa res, és tan fàcil com agafar un full i fer les grafies que hi apareixen marcant els “puntets vermells” perquè el nen o nena puguin realitzar-la correctament.

A més com ja us hem comentat en alguna ocasió, no es necessari que us centreu única i exclusivament en les feines que us podem facilitar des de les escoles o les editorials, sinó que hauríeu d’aprofitar les diverses situacions quotidianes del dia a dia per a fomentar noves destreses ja que la vida mateixa és tot un aprenentatge.

El primer consell que us donem és que incloeu als nens i nenes en les tasques senzilles de la casa, sempre tenint paciència, i que preveieu més temps de l’habitual per realitzar aquestes feines. Heu de tenir en compte que són infants que estan en ple desenvolupament i que estan aprenent a fer quelcom que els resulta completament nou, així que necessiten que es respecti el seu ritme i no tenir cap mena de pressió.

Ser capaços de col·laborar en aquest tipus d’activitats els permetrà desenvolupar una major autonomia i responsabilitat. A més a més, la canalla acostuma a veure els adults com a persones referents, així que poder fer allò que habitualment veuen que fan ells, els generarà una autoestima positiva.

Aquí us deixo alunes idees 😉

Recordeu que esteu fent-ho molt bé! Moltes gràcies!