Jornades literàries

Durant les Jornades  literàries  ens han visitat les mares de la Ivet ( la Marina ) i la del Llàtzer ( l’Alba ) per fer titelles i explicar diferents  versions de la Caputxeta Vermella. A més l’Alba conjuntament amb el Llàtzer han elaborat un conte que també l’han explicat a les classes dels Gatets i de les Tortugues. Ens han agradat molt!!!

Els oficis

En motiu del Projecte “Els oficis” hem rebut diferents visites, en aquest cas la Marina ( la mare de la Ivet ) i l’Alba ( la mare del Joel ).

La Marina ens ha explicat l’ofici de Perruquera, ens ha ensenyat totes les eines que fa servir perquè tothom surti ben arreglat/da. Per finalitzar ha canviat “el look” dels nens i nenes de les classes dels Gatets i les Tortugues.

Per altra banda l’Alba que és Ajudant de cuinera, ens ha ensenyat a batre “un ou especial”, ens ha explicat com va vestida.  Després  els nens i les nenes amb ajuda de l’Alba han fet un rotlle de xocolata, els Gatets i les Tortugues han berenat a l’escola, han après a cuinar i han fet un menjar bo i ràpid. Què guai!!

TEATRE

Durant la setmana literària hem estat fent diferents activitats.
El dilluns, dia de Sant Jordi, vam anar a veure uns teatres on els protagonistes eren els alumnes de 5è i 6è.

El dimarts els nens de p4 i p5 vam veure una obra en anglès. The flower little pot.

Aquí us deixem unes IMATGES

Jornades literàries

El dilluns 16 d’abril els nens i nenes de P4 vam encetar les Jornades literàries. Aquest dia va venir a la classe la Cristina ( la mare del Diego ) i ens va explicar uns contes. Posteriorment una mostra de contes amb diferents tipologies ( amb volum, en moviment, etc,… ). Per finalitzar ens va regalar uns dibuixos per pintar i les titelles de La llegenda de Sant Jordi, a més podrem gaudir d’un conte més a l’escola de regal.

Els Gatets i les Tortugues van poder gaudir moltíssim d’aquesta experiència.