Cosmocaixa

El dia 25 d’octubre vam  anar a Barcelona per visitar el Museu de la Ciència. Allà vam realitzar l’activitat del “CLICK” i ens ho vam passar molt bé.

Després vam fer un petit recorregut pel museu i vam anar a visitar “el bosc  animat”. Posteriorment vam dinar i cap a Sant Pere.

Cuc Vermi

A l’escola ens han vingut a fer una activitat relacionada amb el reciclatge “El cuc Vermi”. Aquest cuc es menja totes les deixalles orgàniques que llencem al contenidor marró. Els nens i nenes han pogut aprendre el que va al contenidor marró, però també on van la resta de deixalles com poden ser el plàstic, el vidre o el paper.

Amb aquesta activitat han après moltes coses.

Caga Tió

El divendres 22 de desembre l’escola ha fet cagar el Tió.  Les Tortugues i els Gatets         estaven preparats i il·lusionats després de tants dies d’espera.

Per aquest motiu van cantar la cançó:

CAGA TIÓ AVELLANES I TORRÓ,

SI NO VOLS CAGAR ET DONAREM UN COP DE BASTÓ.

CAGA, CAGA TIÓ.