Cicle Mitjà

Les colònies de 4t al Collell!!
Vam passar uns dies fantàstics!!    fotos

Els alumnes de 3r participen al Concurs de la Cambra Arrossera del Montsià!
Moltes Felicitats!!   fotos

La  Júlia Masó  ha estat la guanyadora del concurs literari

PROGRAMA EDUCATIU ALIMENTACIÓ SALUDABLE, APRENENTATGE I BONS HÀBITS.

La Càmara Arrossera del Montsià emprèn anualment una activitat lúdica i pedagògica voltant de l’univers de l’arròs, el Delta de l’Ebre i l’alimentació, amb l’objectiu d’ajudar a tutors i mestres a educar i guiar els seus alumnes de primària sobre els bons hàbits en alimentació

Si voleu rebre més informació podeu consultar:

Els nens i nenes de 3r visiten l’Ajuntament   fotos

Actuació a 4t de l’Eduard Grimalt!! Gràcies Edu!    fotos

Projecte Interdisciplinari de l’Alimentació    fotos

Racons de Sant Jordi – Cicle Mitjà   fotos

El mur de la Mediterrània – 4t Ed. Primària   fotos

Taller d’alimentació – 4t Ed. Primària   fotos

Taller de Carnaval   fotos

La setmana del carnestoltes vam poder realitzar un taller per fer conscients als nens de tota la feina que hi ha al darrera d’un carnaval: buscar i triar una idea per començar a treballar,  patrons per confeccionar les disfresses, elaboració de les carrosses ( esbossos, maquetes,…), maquillatges, coreografies i balls, com saber gaudir d’aquesta gran festa.

Tot això va ser possible gràcies a la col.laboració desinteressada  de familiars i amics dels nostres alumnes.

Agraïm molt especialment la seva participació en aquesta activitat.

Activitats del 2n trimestre dels alumnes de 3r de Cicle Mitjà   fotos

Activitats del 2n trimestre dels alumnes de 4t de Cicle Mitjà   fotos

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola Sagrats Cors anem d’excursió a Can Vivet   fotos

El passat 29 d’octubre vam fer la primera sortida del curs amb l’objectiu de conviure i compartir valors amb els companys de cicle en un entorn diferent.

De bon matí vàrem sortir amb moltes ganes i energia per fer una bona caminada fins a Can Vivet.  El sol i el bon temps ens va acompanyar des del primer moment.

Allà ens esperava un dia d’aventures i emocions: vam aprendre a tirar amb arc, vam poder pentinar i raspallar els ponis. Alguns fins i tot els hi vam fer trenetes!! També vàrem fer curses de ponis, vam muntar a cavall i finalment, vam haver de superar unes proves per poder ajudar a un bandoler a trobar les seves pertinences!

Després d’un bon dinar vàrem jugar una estona i ens vam preparar per la tornada.

Va ser una sortida fantàstica per poder treballar el respecte, l’amistat, la convivència, la generositat,  tots aquests valors i més, tan necessaris, que anirem reforçant durant aquest curs escolar.

Des de l’escola donem les gràcies als pares col·laboradors que van fer possible aquesta sortida.

Moltes Gràcies!!

Benvinguts al curs 2015-16