Comunicacions

SALA 1

1.- Neus Ferrando. El bon dia musical. Blanquerna, URL.
2.- Aïda Hernández i Lorena Nogués. Establiment de mínims. Blanquerna, URL/Universitat de Vic.
3.- Teresa Barberà, Raquel Fonollosa i Núria Ramon. El nostre objectiu: Les Escoles Rurals. URV.
4.- Aleix Vila i Albert Ibáñez. Treballem cooperant… i també a l’EF. Blanquerna, URL.
5.- Marta Calvo, Mariona Caralt i Montserrat Castillo. Maria Guilera, tota una vida dedicada a l’educació. Universitat de Vic.
6.- Núria Hontecillas, Òscar Pujol i Paula Teixidó. Rosa Campà i l’escola de Montferrer i Castellbó. Universitat de Vic.

SALA 2

1.- Anna Argelaguer i Martí Teixidor. Aprendre a aprendre a l’ER. Blanquerna, URL.
2.- Sara Balbàs, Sílvia Blesa i Cèlia Hernández. Escola rural versus escola ordinària. UAB.
3.- Meritxell Pérez. L’Escola Rural com a futura escola catalana. UAB.
4.- Raquel Cervelló, Marta Claudio, Tània García, Elisabet Abimana i Marta Vila. Una experiència a l’ER d’Alfés. Universitat de Lleida.
5.- Albert Oriol. Padrines i Padrins. Blanquerna, URL.
6.- Jordi Domènech i Aida Farré. Escola Rural – una visió general. UAB.
7.- Lorena Nogués, Pilar Sans, i Anna Vilà. Isabel Viaplana, una mestra d’ER del Baix Empordà. Universitat de Vic.

SALA 3

1.- Mireia Jiménez i Berta Rapesta. Com aprenem a l’Escola Rural. UAB.
2.- Marta Bailac i Santiago López. El llenguatge a l’ER. Blanquerna. URL.
3.- Joan Garcia, Alba López i Neus Ramoneda. Diferents nivells dins l’aula. UAB
4.- Montserrat Creus, Laia Porquet i Francesc Prieto. Assumpta Duran, una mestra a l’escola de la il.lusió. Universitat de Vic.
5.- Roser García, Meritxell García i Mariona Torres. Montserrat Dalmases i la història de l’ER. Universitat de Vic.
6.- Robert Morral. Els moviments socials enfront el conflicte armat. UAB

SALA 4

1.- Oriol Peris i Anna Abelló. Les mimoses, un aprenentatge compartit. Blanquerna, URL.
2.- Laura Domingo. Com aprenem a l’ER? Metodologies amb suport de les TIC a l’ER. Universitat de Barcelona.
3.- Maria Navarro. El projecte de la gallina. Blanquerna, URL.
4.- Montserrat Garcia, Amàlia Menéndez i Laia Riera. Descubrint l’Escola Rural; ideal per a tots. UAB.
5.- Paula Ramon, Rosa Garcia, Laia Munuera i Sílvia Marín. Com aprenem a l’Escola Rural. UAB.
6.- Àngela Espuny, Sandra Valcuende i Marta Vergés. Montserrat Castanys, la mestra de Castellcir. Universitat de Vic.

SALA 5

1.- Anna de Sans. Escoles compartides. Blanquerna, URL. Blanquerna, URL.
2.- Carolina Barberan i Marta Solà. Com aprenem a l’Escola Rural. UAB.
3.- Adrià Dilmé. Música entre volcans. Univ. de Girona.
4.- Marta Chiva. L’ER com a exemple d’escola inclusiva. Blanquerna, URL.
5.- Marta Esmerats, Elisabet López i Sara Sucarrats. Joan Lluís Tous, una vida dedicada a l’ER. Universitat de Vic.
6.- Inés de Mena Fernàndez, Mónica Rodríguez Albòs i Laura Trullols. Les tècniques Freinet a l’escola. Blanquerna,URL.

***************

Temàtica preferent: “Com aprenem a l’escola rural”

Normes de presentació

Extensió: 2 o 3 pàgines
Lletra: Times New Roman, cos 12
Cal seguir l’estructura dels 3 apartats següents:

1- Títol en negreta i majúscules

Autors/es:
Curs i especialitat:
Universitat:

2- Paraules clau (3 paraules clau, una sota l’altra, en minúscula i negreta)

3- Text

Presentació breu de la comunicació(objectius)
Cos del treball
Conclusions
Referències bibliogràfiques

Data límit del lliurament de les comunicacions
13 de març, als responsables de cada universitat