Comencem el curs

Els nens i nenes de 5è us volem explicar com vam escollir el nom de la nostra classe. Durant el taller de TIC TAC els alumnes de cada classe van redactar les següents noticies.

Els nens i nenes de 5è A ens expliquen:
La Vero va dir que havíem d’ escollir un nom per la classe. Vam posar uns quants noms: Cavall, Lleó blanc, tauro ciclop, dent de ganivet i megalodon. Va sortir el Dent de ganivet per votació.
Vam començar a repartir la informació per grups, les informacions que ens vam repartir són:
1. Com atacaven, com es de defensaven i amb quina precaució
2. Quan van aparèixer, quants anys vivien.
3. Quan temps dormien, i el seu dia a dia.
4. La seva reproducció, quantes cries podien tenir en un part.
5. Quan es van extingir i perquè.
Ho vam fer durant la segona setmana.

(Elna Albrich, Joel Escoda, Hugo Edrosa, Naiara García, Asier Pérez i Noa Ruíz)

Els nens i nenes de 5è B:
La classe de 5è B ha escollit el nom dels llops.
Vam escollir molts animals i vam fer una votació.
Tot això va ser a la classe.
Ho vam fer a principis de curs.
Vam escollir aquest animals: La pantera, pitó, dimoni de tasmanià , l’ós panda etc.
Després vam votar el que més va agradar. Finalment, va sortir guanyador el LLOP. Ho vam fer durant les primera setmana de curs a la classe. Ara estem aprofundint sobre la classificació dels éssers vius i, concretament, el regne animal on es troba el llop.

(Miguel Bermejo, Pol Martín, Salvi Ocaña, Marc Rodríguez, Sara El Malmine i Ariadna Rodríguez)

Els nens i nenes de 5è C:
La classe de 5éc han escollit el nom de Tigres Blancs. Vam fer una votació entre tota la classe i els més votats van ser els Goril•les i els Tigres Blancs,finalment, van guanyar els Tigres Blancs. Això ho vam decidir a la classe fa unes setmanes. Hem treballat els regnes i en concret el regne animal.
(Àlex Alcario, Lian Bono, Biel Calero, Marc Urbano,Jordi Gorri
i Manel Zurera)