Les Carbasses

Els nens de tercer hem obert la carbassa més gran de l’exposició que hi havia al vestíbul de l’escola. Aquestes carbasses les han portat els nens de 4rt amb les llavors que van plantar l’any passat.
Nosaltres hem tallat la carbassa a trossos molt petits i hem agafat les llavors. Els trossets de carbassa van anar a la cuina i la Tina va cuinar puré de carbassa.
Les llavors es van posar a sobre d’un diari per assecar-les. A la primavera plantarem aquestes llavors a l’hort de l’escola i els nens i nenes que vulguin podran emportar-se un test per plantar a casa.
El proper curs haurem de portar les nostres carbasses per fer una exposició i que els futurs alumnes de 3r puguin fer el mateix treball que hem fet nosaltres.

2 respostes a Les Carbasses

1. Mercè Cañís diu:

Molt bona feina aquesta… a més podem fer el seguiment de les llavors, nosaltres en voldrem.
    Gràcies!!

2. A nosaltres també ens agradaria plantarne una