Oneil Cáceres

3r d’ESO, optativa de revista.

Rafa Márquez, professor de música, posa petites audicions al pati  i sonen als altaveus de tots els edificis. L’objectiu és aconseguir que els alumnes pugin més tranquils a classe i no tan alterats.

Les audicions  s’escolten  de dilluns a divendres, 5 minuts abans d’acabar el pati. Cada dia de la setmana tenen una temàtica diferent:

-Dilluns: Música clàssica

-Dimarts: Jazz

-Dimecres: Moderna

-Dijous: Tradicional

-Divendres: Bandes sonores

Quan va començar la nova idea de posar audicions al pati  el professor era qui triava les cançons. Els alumnes li vam preguntar si podia posar un altre tipus de música i ara, el Rafa a la classe de música, té un llistat per escriure els títols de les cançons que volem escoltar. A la llista hem de posar cançons respectuoses i que no siguin molt vulgars,  normalment són cançons modernes i aquestes només s’escolten els dimecres.