Ángela Rodríguez i Érika Morgado

Els alumnes de 3r d’ ESO i 1r de Batxillerat hem anat d’esquiada. Vam anar els dies 6,7 i 8 de febrer,  a l’estació d’esquí  “La Molina”.

Imatge 1. Fotografia del grup abans de tornar cap a Esplugues

Vam anar a la Molina, una estació d’esquí on molts monitors ens van ensenyar a fer esquí o snowboard.

El dia 6 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO i 1r de batxillerat vam quedar a les 6.15 hores del matí per esperar  l’autocar. Vam pujar a l’autocar cap a les 7.00 hores i vam sortir d’ Esplugues de Ll. cap a la Molina.

Abans d’arribar vam aturar-nos en una àrea de servei.

Ja a les pistes ens vam dividir en dos grups: els que feien esquí i els que feien Snowboard. Vam agafar tot el material necessari i ens van començar a explicar com es feia aquell esport. Vam fer dues hores de classe i a les 13.30 hores vam anar a dinar al restaurant.

Després de dinar, vam fer una hora de classe i a les 16.00 vam tenir una hora lliure.

Vam anar a l’hotel i ens vam dividir en habitacions de 4 persones.

Cap a les 20.30, vam baixar a fer una reunió amb tots els professors. Després ens van deixar una hora lliure a l’hotel i vam sopar.

Finalment  vam anar a dormir a les 22.30 hores.

L’endemà ens vam despertar a les 7.25,  vam preparar-nos per esquiar i a les 8 vam anar a esmorzar.

Vam sortir de l’hotel a les 8.55 hores per agafar l’autobús, que ens va  pujar a les pistes, però va trigar una mica.  Finalment va arribar un altre autobús.

Ja a les pistes ens vam dividir i els que feien snowboard  vam pujar al telecadira per pujar a la pista verda. Vam fer classe tres hores i vam anar a dinar. Després vam tenir un hora lliure fins que  vam anar a l’hotel. I vam fer com el dia anterior.

El darrer dia també ens vam aixecar a les 7.30 hores, ens vam preparar i a les 8.00  vam anar a esmorzar.

Quan vam acabar d’esmorzar, vam anar a l’habitació a fer les maletes i deixar l’habitació arreglada.

Quan vam acabar vam portar les maletes a l’autocar i ens vam dirigir a les pistes. Vam fer dues hores de classe abans d’anar a dinar.

En acabar ens van deixar una hora lliure i finalment vam anar a deixar tot el material i ens vam anar en autocar.

Vídeo 1. Muntatge de vídeo realitzat pels alumnes de 3r d’ESO.

La nostra experiència va ser molt bona, tot i que van haver-hi coses que ens esperàvem que fossin millor.

Tot estava molt bé i per experiència pròpia proposem que es faci cada any, perquè  als  alumnes  els  agradaria  molt i en gaudirien.