Gemma Coronado i Joel Mota

3r d’ESO, optativa de revista.

El passat 31 d’octubre, alumnes i professors vam celebrar una divertida festa de Halloween a l’institut Severo Ochoa, organitzada per Mar Fernández, coordinadora d’extraescolars.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO vam començar el dia veient una pel·lícula de terror, adaptada al nostre nivell escolar.

A l’hora del pati  vam gaudir del bar que van organitzar els alumnes de 4t d’ESO.

A més hi va haver un ‘’Túnel del terror’’ que van idear i muntar els alumnes  d’Animació Sociocultural.  Era molt terrorífic perquè hi havia molt poca llum i els actors estaven molt ben caracteritzats.

El túnel del terror començava així:

“Fa 42 anys, aquest institut era un antiga casa de bojos en la qual un 31 d’octubre va ocórrer un incendi que va acabar amb les vides de tots els que allí es trobaven; excepte la d’un dels nens, i aquest és el protagonista d’aquesta tragèdia.
Actualment les ànimes en pena dels antics pacients vaguen per tot arreu.
Cada any el conserge de l’actual institut, s’acosta fins al monòlit en memòria de les víctimes de l’incendi a posar una espelma i obre les portes a tots aquells que vulguin visitar i conèixer la història d’aquesta tragèdia, ocorreguda el 31 d’octubre de 1976…”

Després del pati tots els alumnes de l’ESO van fer activitats, manualitats, jocs esportius… Us n’expliquem alguns:

• Els de 1r d’ESO van fer uns  jocs de taula i van construir unes catrines (màscares mexicanes).
  • Els de 2n d’ESO van fer unes màscares i jocs de taula.
  • Els de 3r d’ESO van fer manualitats de Halloween i jocs esportius.
  • Els de 4t d’ESO van organitzar el bar i activitats per a la resta d’alumnes: exhibicions de balls, màgia, cant…
  • 1r i  2n de Batxillerat van fer cinema de terror a l’aula i van ajudar a maquillar a tothom.

Com a comentari personal he de dir que l’experiència va ser bona perquè em vaig atrevir a entrar al túnel del terror, però em vaig quedar amb les ganes de veure l’espectacle de màgia.