Ángela Rodríguez

3r B, optativa de revista.

Aquest any l’Institut Severo Ochoa s’ha adherit a la campanya d’ 1origami1euro  per col·laborar a la investigació del càncer,  fent grues de paper.

Per tercer any consecutiu, l’Institut Severo Ochoa s’ha adherit a la campanya 1origami1euro. Està basada en una antiga llegenda japonesa, Senbazuru”, que diu que a qualsevol persona que faci 1.000 grues de paper li serà concedit un desig.

Els alumnes de 3r i 1r d’ESO hem fet una activitat conjunta amb l’objectiu de pintar i construir  la major quantitat possible de  grues; aquesta activitat s’ha fet dintre del projecte TEI. A més, qualsevol alumne del centre podia col·laborar fent les grues des de casa.

Per cada grua que hem fet, la Mútua General de Catalunya donarà un euro a la Marató, que aquest any destinarà els diners a la lluita contra el càncer.

Hem aconseguit fer 639 origamis, molts més que l’any passat quan en vam aconseguir fer 374… però menys que fa dos anys quan vam fer un  “Senbazuru”, ajuntant 1.000 grues.

Personalment m’ha agradat molt aquesta activitat perquè amb aquests diners podem ajudar a moltes persones, ha estat molt divertit.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM PER PARTICIPAR!!!