Gemma Coronado i   Pamela Guance

3r d’ESO  Optativa de revista

El  dia tres de març van donar-nos una xerrada sobre finances ètiques  als alumnes de 3r d’ ESO. L’objectiu era explicar-nos unes idees bàsiques sobre el tema per si  decidim estudiar alguna cosa que tingui a veure amb això, també per tal que no ens deixem enganyar per ningú.

Vam parlar sobre  els diners; aquests controlen a la majoria de persones i molta  gent  pensa que ho són  tot al món.

Ens van fer  una petita prova dient per quants diners ens  despullaríem. Quant més pujava la quantitat de diners que oferia el formador,  més alumnes aixecàvem la mà,  demostrant així que tothom acaba venent-se per diners, alguns per poca quantitat, d’altres per més, però pràcticament tots ho vam fer.

Actualment la gent està abocada més als diners, creu que ho pot comprar tot, i deixa de banda altres coses més importants.