Andrea  Sánchez i Damaris Quiroz

3r d’ESO Optativa de revista

Tots els anys els nois i noies de 3r d’ESO  i 1r de Batxillerat van d’esquiada a La Molina.

Fotografia de grup a la Molina

Us explicarem tot el que vam fer durant aquests tres grans dies.

El primer dia ens van citar a les 6 del matí a la plaça Catalunya. En arribar vam guardar les maletes, vam pujar a l’autocar i a les 6.30 h   ja estàvem de camí a la Molina.

Abans d’arribar vam parar en una àrea de servei per poder esmorzar. Va ser el primer contacte que vam tenir amb la neu perquè l’àrea de servei estava tota nevada. En acabar d’esmorzar vam tornar a l’autocar i vam emprendre de nou el viatge cap a la Molina. El viatge va durar unes dues hores.

Estant ja a l’estació d’esquí ens van separar en dos grups: els que anàvem a esquiar i els que anaven a fer snowboard.

Els d’esquí vam agafar el material i vam començar les classes. Però abans  de res ens van separar en diferents grups segons el nostre nivell.

En acabar les tres hores de classes d’esquí i de snowboard ens vam trobar al restaurant. Després de menjar ens van deixar esquiar tres hores per lliure.

A les 20.30 h  ens van citar a la sala principal per fer una reunió on ens van explicar el que faríem aquests tres dies.

A les 21.00 h  estàvem fent cua per sopar. En acabar de sopar vam tornar a l’habitació.

A les 23.30 h  ens van fer anar a dormir perquè l’endemà calia llevar-se d’hora.

L’endemà ens vam despertar a les 7.30 h i a les 8.00 h vam anar a esmorzar i després cap a  les pistes; ens esperava un  altre llarg dia.

Quan vam arribar a les pistes ja estava tot preparat per a nosaltres i vam estar esquiant fins a l’hora de dinar. Vam tenir també tres hores lliures a la tarda per poder esquiar lliurement. Després, en arribar a l’hotel, vam anar a les nostres habitacions per canviar-nos, vam baixar al saló i vam estar tots junts, no vam anar a la discoteca però va ser un dia molt complet i divertit.

El darrer dia ens vam despertar molt d’hora, vam baixar les maletes i vam esmorzar. Després vam anar a les pistes per darrera vegada, vam aprofitar fins al darrer minut!!

Aquest dia va passar de pressa i no hi van haver moltes caigudes. Finalment vam deixar tot el material i ens va venir a recollir l’autocar. Primer vam anar a l’hotel perquè hi havia dos alumnes que es trobaven malament i no van anar a esquiar. De camí  cap a casa pràcticament tots  ens vam dormir,  ja que estàvem cansats .

Fotografies de l’esquiada a la Molina 2018

En conclusió, van ser tres dies molt complets i divertits. Va ser una passada poder anar a l’esquiada. Ens vam poder conèixer més entre tots i va ser una experiència inoblidable i irrepetible.