Anastasia Starchenko

3r d’ESO Optativa revista

Els alumnes del nostre institut van fer les proves Cangur de matemàtiques.

Com cada any, el nostre centre ha participat en les proves Cangur. Són un concurs de matemàtiques, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, que té l’objectiu d’apropar aquesta matèria als alumnes.

Els participants han de respondre en 75 minuts 30 preguntes que són una barreja de lògica i matemàtiques. Com ja es va fer l’any passat, els alumnes de 1r, 2n i 3r de l’ESO han realitzat la prova al nostre centre i els alumnes de 4t l’ han fet a l’Institut Joaquim Blume.

Aquí podeu veure els enunciats i les solucions de les proves d’aquest any.

Del nostre centre han participat els següents alumnes ;

1rESO : Pol Vidal i Ada Ollé.

2nESO: Bilal Moussaoui, Toni Pérez, Victòria Temprado, Aïda Toca, Dario Rua i Jorge Gil.

3rESO: Oscar Lendines, Stiven Ojeda i  Albert Vello.

4tESO: Dani Aquino, Alondra Arnez, Paula Cabello, Sergio Castelló, Giovanny Drouet, Mario Gravalos, Morrinson López, David Pavón, Laura Rentero, Raquel Rodríguez, Martín Sanjusto, Gerard Urbina i Omar Verge.

Felicitem al Jorge Gil que  ha estat dos anys consecutius l’alumne que ha obtingut el resultats més alts de l’institut.

Des d’aquí volem agrair la col·laboració a tots els participants i animar a tothom per tal que participi l’any vinent!