Mar Fernández

Departament de castellà

El passat 9 de febrer, es va realitzar al nostre institut una activitat de Carnestoltes adreçada als alumnes i professors dels nivells de 1r i 2n d’ESO.

Els reptes eren, per als alumnes de 1r, fer-se una màscara i, per als alumnes de 2n, fabricar-se un barret original i completament artesanal. Sota el lema “Los Consombrero / Els Emmascarats”, que apareixia de fons en el nostre particular Photocall, els nois i noies de 1r i 2n van anar desfilant per l’escenari de la sala d’actes per lluir els seus barrets i les seves màscares.

Vam comptar també amb la presència de la Reina del Carnestoltes, que va fer un singular pregó sobre la història de tan festiva monarquia.

Finalment, els propis alumnes van triar els millors barrets i màscares mitjançant el democràtic sistema de l’aplaudímetre, i val a dir que s’ho van passar d’allò més bé. La festa va acabar amb una mica de ball a ritme de samba, tal i com demanava l’ocasió.

Posteriorment, es va fer una exposició amb totes les fotos al passadís de la planta baixa de l’institut.

Aquí teniu unes imatges dels moments més significatius de l’acte.