Andrea Sánchez Yepes

3r ESO Optativa de revista

Els alumnes de 3r d’ESO  van fer un taller alimentació saludable a la fundació Alícia.

El 18 de desembre els alumnes de 3r d’ESO vam fer una sortida a la fundació Alícia. Allà vam realitzar un taller  on ens van ensenyar moltes coses sobre l’alimentació saludable.

Ens van separar en dos grups; un va anar a fer el taller d’alimentació i l’altre a visitar el monestir benedictí de Sant Benet de Bages.

En el taller van explicar coses importants sobre la nostra alimentació, com per exemple, la piràmide dels aliments o com s’ha de tallar una hortalissa.

Vam fer una mena de concurs. Per grups de cinc havíem de cuinar una recepta que escolliríem mitjançant una prova: et feien una pregunta i  hi havia tres solucions possibles. Aleshores el teu grup havia d’escollir la correcta per cuinar la recepta que volia.

En acabar el concurs, quan ja tots teníem les nostres receptes, ens vam posar a cuinar-les. En finalitzar podíem tastar el  plat cuinat i el dels altres grups.

Va ser divertir i vam aprendre molt.