Gemma  Coronado

3r d’ESO Optativa de revista

El passat  24 de febrer els alumnes de 4t de l’ ESO van anar al Teatre Victòria a veure l’obra ‘Cabaret, el musical’.

L’obra està ambientada en el Berlín  de 1931.  El Kit Kat Klub és  un espai en el qual els problemes del dia a dia dels personatges desapareixen, la vida és divina, a fora  el món  s’enfonsa per la pujada del nazisme.

És un teatre musical amb molta història on destaquen  les coreografies i els números musicals, interpretats amb música en directe,  que aconsegueix una tensió a  vegades dramàtica i intensa, com a la darrera escena.

L’espectacle conté els ingredients necessaris per triomfar: una història atractiva, actors capacitats, una trama impactant i coreografies.

Alumnes a la sortida del teatre

Aquí podeu accedir a la pàgina oficial de l’obra on podeu  trobar més informació.