Jose A. Castrillo

Cap Departament Administració i Finances

Un any més i, dintre del programa Escola i Empresa organitzat per la fundació FemCAT i pel Departament d’Ensenyament, els nostres alumnes de Grau Mitjà de Gestió Administrativa han rebut la visita d’un emprenedor.

Femcat és una fundació formada per empresaris, empresàries, directius i directives catalans que juntament amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya organitzen converses amb grups d’estudiants, explicant-los el seu dia a dia, la seva empresa i en general la seva visió en primera persona del món de l’empresa, amb els següents objectius:

• Mostrar la necessitat de l’empresa en la societat.

• Despertar l’ interès pel món de l’empresa entre els joves.

• Donar una visió de l’empresa que sigui inspiradora, atractiva.

• Mostrar la cara amable de l’empresa i de l’empresari.

• Mostrar algunes de les habilitats que requereix un empresari.

Mireia Alabart, directora general del laboratori radiofarmacèutic IRAB va ser l’encarregada de fer la xerrada amb els alumnes del grup de 1r. de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i Guifré Homedes director d’oficina a Amat Immobiliaris va ser l’encarregat de fer la xerrada amb el grup de 2n.

L’objectiu de la xerrada  és mostrar que els empresaris són persones com la resta i estan disponibles perquè els estudiants hi parlin i els facin preguntes i intentin posar-se al seu lloc.